موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
205728
۰۵ تیر ۱۳۹۸

​تصویری از همه «عددهای من» در یک کتاب

علی خدایی در کتاب تصویری «عددهای من» اعداد را به خردسالان آموزش می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، همه والدین تلاش می‌کنند در سنین پایین شمردن اعداد را به کودکان‌شان آموزش دهند و اغلب کودکان قبل از اینکه وارد مدرسه شوند، می‌توانند حداقل از یک تا 10 بشمارند. امروزه برای آموزش آسان اعداد به کودکان راه و روش‌های گوناگونی وجود دارد که کمک می‌کند، تصویر اعداد سریع‌تر در ذهن بچه‌ها بماند.

علی خدایی، نویسنده و تصویرگر، در کتاب تصویری «عددهای من» که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است اعداد را به خردسالان آموزش می‌دهد.

خدایی در این کتاب سعی می‌کند با تشبیه اعداد به شکل‌های مختلف آشنا برای بچه‌ها، علاوه براینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، جذابیت‌های لازم برای یادگیری عددهای مختلف را برایشان فراهم کند.

به عنوان مثال عدد پنج را به سر یک مرد یا غرش پلنگ و عدد 9 را به سر یک پرنده یا خرطوم فیل تشبیه می‌کند. سپس با درکنار هم قرار دادن عددها از آن‌ها، شکل‌های حیوانات و پرندگان مختلف را می‌سازد.

خدایی که علاوه بر نویسندگی اثر، تصویرگری آن را نیز انجام داده است،  با بکاربردن رنگ‌های متنوع و شاد، توانسته توجه مخاطب خردسال را به اثر جلب کرده و او را به ورق زدن کتاب تشویق می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «عددهای من» را با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 7500تومان منتشر کرده است.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار