موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
205711
۲۸ شهریور ۱۳۹۸

جلسه جام باشگاه‌های کتابخوانی و مروجان کتابخوانی در فرهنگسرای بوستان ولایت فردیس برگزار شد

جلسه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، در مهدهای کودک، ومروجان کتابخوانی، جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و انتخاب پایتخت کتاب ایران شهرستان فردیس ،در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا ولیزاده رئیس این اداره گفت: برای حرکت به سمت جامعه فرهنگی صِرف وجود کتابخانه ها و تعداد نشر کتاب کافی نیست بلکه مهم ترآن انجام اقداماتی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و طرح ترویجی و نهادینه سازی فرهنگ مطالعه ست.

وی افزود: جامعه باید به سمت مطالعه حرکت کند تا درآن جامعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی جریان پیدا کند ، در راستای تحقق اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتاب و کتابخوانی جشنواره روستایی و عشایر دوستدار کتاب و جشنواره مروجان کتاب و جام باشگاه های کتاب با هدف شناسایی، تشویق و ترغیب افراد و گروه های فعال در حوزه کتاب خوانی و ترویج مطالعه را با اولویت و بطور جدی دنبال خواهیم کرد.
کارشناس جام باشگاه های کتابخوانی و مروجان کتابخوانی اظهار کرد: دراین باشگاه  فرصت مغتنمی برای شناسایی افراد و گروه های فعال در حوزه کتاب و کتاب خوانی و شناخت ظرفیت ها و فعالیت های خلاقانه آن بوده و می تواند ضمن معرفی اقدامات فرهنگی انجام شده نقش موثری در ترغیب و تشویق افراد به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و مطالعه داشته باشد.
یادآوری می شود علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه دبیرخانه جشنواره به نشانی www.bookprmotion.ir  ، www.moravejan.ir مراجعه کنند.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار