موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
205635
۰۴ تیر ۱۳۹۸

نادر قدیانی: کودکان سیل‌زده امسال عید نداشتند

نادرقدیانی مدير انتشارات قدياني، از مردم دعوت کرد تا با مشارکت در پویش «با مهر تا مهر»، و خرید کتاب، نوشت‌افزار و اسباب‌بازی و ارسال برای مناطق سیل‌زده، به کودکانی که امسال عید نداشتند، یاری برسانند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر انتشارات قدیانی بیان کرد: اتفاق ناخوشایند سیل در عید نوروز آسیب‌های زیادی به برخی از استان‌های کشور وارد آورد و بسیاری از شهروندان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند که خوشبختانه گروه‌های مختلفی در این حوزه همت کردند و کمک‌های فراوانی ارسال شد.

وی افزود: این واقعیت تلخ که بچه‌های سیل‌زده امسال، عید نداشتند همه را ناراحت کرد و اهالی فرهنگ و قلم و ناشران نیز برای آنکه سهمی در کمک‌رسانی داشته باشند، تصمیم‌ گرفتند تحت پویش بامهر تا مهر، کمک‌های خود را برای کودکان سیل‌زده ارسال کنند.

قدیانی گفت: هرچه جلوتر می‌رویم به آغاز سال تحصیلی نزدیک‌تر می‌شویم و برای همین نیاز است در زمینه تامین اقلام فرهنگی مورد نیاز برای کودکان سیل‌زده اقداماتی صورت بگیرد.

وی بیان کرد: پویش «با مهر تا مهر» به‌صورت خاص به تامین سه قلم فرهنگی کتاب، نوشت‌افزار و اسباب‌بازی پرداخته است و مردم می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های سطح کشور، این اقلام را خریداری کنند و برای مناطق سیل‌زده ارسال نمایند.

قدیانی اضافه کرد: در مورد کمک‌هایی که برای مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود، در تمام دنیا به همین شکل است که مردم بیش از مسئولان و فعالان، دخیل هستند و هر مشکلی که حادث شود، مردم هستند که کمک اصلی را خواهند کرد. امیدوارم در مورد این پویش نیز، مردم در صحنه حضور داشته باشند و بتوانیم بخشی از نیاز کودکان سیل‌زده را فراهم آوریم.

مدیر انتشارات قدیانی گفت: متاسفانه کودکان سیل‌زده با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که شاید امروز به چشم نیاید اما تاثیر آن در آینده مشهود خواهد بود. امیدواریم ما به عنوان ناشران و اهالی قلم بتوانیم سهمی در کمک به این کودکان داشته باشیم و سربلند بیرون بیاییم.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار