موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
205608
۰۳ تیر ۱۳۹۸

شور کودکان کوره‌های آجرپزی شمس آباد در زمین فوتبال+ تصاویر

زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد به همت مؤسسه خیریه «همیاری» و خیرین رسماً افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ، بعد از ۱۰ روز از فراخوان مؤسسه خیریه «همیاری» برای کمک به ساخت و تجهیز زمین فوتبال و تهیه لباس برای بچه‌های کوره آجرپزی شمس آباد، دیروز این کودکان توانستند در این زمین فوتبال بازی کنند.

 مؤسسه خیریه همیاری با جمع آوری و کمک از خیرین توانست کفش و لباس‌های ورزشی، دوازده دست توپ و تور را تهیه کند و بخشی از زمین‌های کوره آجرپزی شمس آباد را مسطح کرده و با کمک کودکان آجرپزی شمس آباد، زمین را پاکسازی و مهیای بازی کنند.

زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد دیروز رسما افتتاح شد و بچه‌های تیم همیاری بازی افتتاحیه را با دو لباس نارنجی و سفید انجام دادند که در نهایت بعد از دو نیمه بازی، در ضربات پنالتی برنده مشخص شد.

امیرحسین قاسمی، مدیر موسسه همیاری برای تمام بازیکنان به صورت نمادین مدالی نیز تهیه کرده بود که در پایان بازی به آنها اهدا کرد.این بازی در حضور تماشاچیانی که در این امر خیر شرکت داشتند، برگزار شد.

فاطمه محمدی، مجری تلویزیون از جمله شرکت کنندگان در کمپین ساخت و تجهیز زمین فوتبال کودکان آجرپزی شمس آباد بود که دیروز نیز در این مراسم شرکت کرد و از همه کسانی که تلاش می‌کنند آرزوهای کوچک این کودکان محقق شود، تشکر کرد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار