موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
205597
۲۷ شهریور ۱۳۹۸

پدر عماد صفی یاری: اجازه نمی‌دهم خون پسرم پایمال شود/ از انصاری فرد تشکر می‌کنم

پدر کودک فوت شده ورزشگاه آزادی گفت: برخلاف چیزی که اعلام شده پسر من ۶ ساله بود و از دوشنبه قرار بود به مدرسه برود و اجازه نمی‌دهم خون او پایمال شود.

به گزارش کودک پرس ، در عماد صفی یاری، کودکی که در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان جان سپرد، در گفت و گویی اظهار داشت: پسر من ۶ ساله بود، اما برخلاف واقعیت گفته شده که ۸ سال دارد. امسال اولین سال تحصیلی عماد بود و قرار بود از دوشنبه به مدرسه برود.

 

 

او در ادامه گفت: از انصاری فرد تشکر می‌کنم که در مراسم پسرم شرکت کرد. دوشنبه برای تماشای بازی به همراه پسرم به ورزشگاه رفتم. برای حفظ نظم میان تماشاگران داربست‌هایی به تیر برق متصل کرده بودند که فرزنده ۶ ساله من آن را لمس کرد و جلوی چشمانم پرپر شد. آن شب تا ۲:۳۰ بامداد در ورزشگاه ماندیم و مامورانی که از اداره برق آمدند تایید کردند که این داربست‌ها برق داشته است. حتی مسئولان ورزشگاه هم پس از بررسی‌هایی که انجام دادند، این موضوع را تایید کردند. سوال من این است که یک بچه ۶ ساله از کجا باید بداند که آن داربست برق دارد و به آن دست نزند.

او افزود: از ۲ روز پیش همسرم در بیمارستان بستری شده است. کسانی که مقصر این حادثه بوده اند باید جوابگو باشند. از خون پسرم نمی‌گذرم و اجازه نمی‌دهم خونش پایمال شود. مسئولان باید جواب بدهند و کسی که در این ماجرا مقصر بوده باید اعتراف کند. چرا در روز خاکسپاری هیچ کس برای یک تسلیت خشک و خالی نیامده بود؟

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار