موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
205535
۰۲ تیر ۱۳۹۸

«با مهر تا مهر» آغازگر موج جدید کمک‌رسانی‌ به مناطق سیل‌زده است

هادیان، پویش «با مهر تا مهر» را موثر می‌داند چراکه موجب اطلاع‌رسانی و تهییج مردم و کمک به کودکانی می‌شود که از لحاظ آموزشی با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، سید‌جمال هادیان طبایی‌زواره، رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره پویش «با مهر، تا مهر» گفت: در شرایطی که همه به فکر معیشت، اسکان هموطنان سیل‌زده هستند، گروهی پیدا می‌شوند که به فکر روح کودکان هستند که قابل تقدیر است.

او با اشاره به اینکه همواره اهالی فرهنگ و هنر در یاری رساندن به مردم آسیب‌دیده پیش‌قدم هستند، ادامه داد: در شرایط فعلی نیز  اهالی فرهنگ و هنر، به‌ویژه ناشران و کتابفروشان پیش‌قدم شده‌اند. این فعالان با  مشارکت در پویش پسندیده «با مهر تا مهر» برای کودکان سیل‌زده، کتاب، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر جمع‌آوری می‌کنند.

هادیان با بیان اینکه هر دو روز پویش با مهر تا مهر فعال مشارکت دارد، افزود: از پویش «با مهر تا مهر» توسط واحدی که مسئولیتش را بر عهده دارم، پشتیبانی می‌کنم.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره تاثیر روانی این پویش اظهار کرد: بیش از آنکه جمع‌آوری این لوازم در بهبود شرایط زندگی سیل‌‌زده‌ها موثر واقع شود، اصل پویش تاثیر‌گذار است، زیرا زمینه‌‌ساز اطلاع‌رسانی، تهییج مردم و کمک به کودکانی می‌شود که از لحاظ آموزشی با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

او درباره تاثیر اجرای «پویش با مهر تا مهر» و یادآوری موضوع سیل و کمک‌رسانی به هموطنان مناطق سیل‌زده گفت: پویش «با مهر تا مهر» برای کمک به کودکان مناطق سیل‌زده پس از مدتی که جریان کمک‌رسانی مانند روز‌های نخست گرم نیست، آغازگر موج جدید کمک‌رسانی‌هاست.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار