موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
205404
۳۱ خرداد ۱۳۹۸

اهدای کتاب به کودکان مناطق سیل‌زده با اجرای طرح «با مهر تا مهر» در قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از آمادگی این نهاد برای حمایت همه‌جانبه از پویش «با مهر تا مهر» به منظور جمع‌آوری هدیه کتاب و لوازم‌التحریر برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حسن آصفی چهارشنبه 29 خرداد به خبرنگاران در استان قزوین گفت: طرح «با مهر تا مهر» با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی استان قزوین در قالب کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی همزمان با سراسر کشور در قزوین هم اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند با ورود به سایت جمعیت هلال احمر نسبت به جمع‌آوری این کمک‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: کتاب می‌تواند در آرامش و تسلی روحی بحران‌زدگان کمک‌کننده باشد و این طرح با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن تصویرگران، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، باغ کتاب شهرداری تهران، انجمن اسباب‌بازی، موسسه خانه کتاب و مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

آصفی افزود: کودکان و نوجوانان مهم‌ترین گروه‌های هدف در اجرای این طرح هستند چرا که ما معتقدیم در زمان بروز بحران و حوادث غیرمترقبه بسیاری از نیازهای این گروه‌های سنی نظیر بازی، آرامش و تحصیل تا حد زیادی از آنها دریغ می‌شود.

وی یادآور شد: از طرفی حساسیت روحی در این گروه‌های سنی سبب می‌شود تا بحران‌ها اثرات مخرب زیادی بر روحیه آنها داشته باشد و در این شرایط کتاب می‌تواند به عنوان یک حامی معنوی و همبازی خوب به درمان این مشکلات کمک کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین تاکید کرد: این طرح از فردا آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و مردم شریف استان می‌توانند برای کمک در اجرای این طرح با مراجعه به کتابفروشی‌های سراسر استان که برای شرکت در این طرح همیاری با خرید کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی و اهدا در همان محل می‌توانند یاریگر کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده کشور باشند.

آصفی در پایان گفت: امیدواریم مردم شریف استان با شرکت در این طرح حمایت همه جانبه خود را از مردم مناطق سیل زده کشور اعلام کنند.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار