موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
205391
۳۰ خرداد ۱۳۹۸

آغاز توزیع کمک‌های مردمی پویش «با مهر تا مهر» همزمان با دهه کرامت

شهاب‌الدین صابونچی، با اشاره به جزئیات برگزاری پویش «با مهر تا مهر» از آغاز توزیع کمک‌های مردمی این حرکت مردم‌نهاد در اواسط تیر‌ماه و دهه کرامت خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، شهاب‌الدین صابونچی، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر در تشریح جزئیات برگزاری پویش «با مهر تا مهر» بیان کرد: بیش از 130 فروشگاه کتاب برای مشارکت در پویش «با مهر تا مهر» از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌‌اند و پیش‌بینی می‌شود این میزان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه احمد مسجد‌‌جامعی برای مشارکت در پویش «با مهر تا مهر» افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، آقای احمد مسجد‌جامعی، ساعت 10 (30 خرداد‌ماه) در نمایشگاه اسباب‌بازی واقع تالار حجاب حضور دارند؛ بازدید از کتاب‌فروشی‌‌های انتشارات تیمور‌زاده، شهر کتاب مرکزی و «شفق» مقاصد دیگر این عضو شورای اسلامی شهر تهران همزمان با نخستین روز از پویش است.  ‌

صابونچی با اشاره به فرصت نمایشگاه اسباب‌بازی همزمان با برگزاری پویش «با مهر تا مهر» افزود: پویش «با مهر تا مهر» همزمان با آغاز فعالیت هر روزه باغ کتاب تهران برقرار است. زمان آغاز رسمی پویش  با حضور چهره‌های هنری و فرهنگی، ساعت 18 تا 22 سی‌‌‌ام خرداد‌ماه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر ادامه داد: برخی از کتاب‌فروشان با توجه به همزمانی 31 خرداد‌ماه با تعطیلی آخر هفته و احتمال استقبال مردم، اعلام آمادگی کردند مشارکت در پویش را یک روز افزایش دهند. بعد از پایان پویش، اقلام با توجه به سن مخاطب تفکیک و بسته‌‌بندی خواهد شد. امیدواریم توزیع بسته‌ها اواسط تیر‌ماه و همزمان با دهه کرامت آغاز شود.

وی با تاکید بر توانمندی شبکه توزیع و بانک اطلاعات غنی هلال احمر ااز وضعیت مناطق سیل‌زده گفت: تاکید داریم از چهره‌های فرهنگی در جریان توزیع استفده کنیم البته توزیع این بسته‌ها با اقلام دیگر متفاوت است. برنامه‌ریزی شده تا در جریان توزیع، کتابخوانی و بازی‌های گروهی نیز برگزار شود.

برگزاری نمایشگاه عکس کودکان سیل‌زده در باع کتاب 
رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر از برگزاری نمایشگاه عکس کودکان سیل‌زده در باغ کتاب خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری پویش «با مهر تا مهر» دو نمایشگاه شامل عکس با موضوع کودکان مناطق سیل‌زده و همچنین نمایشگاه نقاشی این کودکان برپا خواهد شد.

منبع: ایبنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار