20539
۰۲ مرداد ۱۳۹۶
در نمایشگاه الکامپ 96 انجام شد؛

بازی «مبارزه در خلیج عدن ۲» با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش رونمایی شد

این بازی رایانه‌ای که با موتور گرافیکی یونیتی(Unity 3D) و گرافیک و صدا گذاری حرفه‌ای طراحی و تولید شده است به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و مبارزه تکاوران قهرمان این نیرو با دزدان دریایی منطقه خلیج عدن می‌پردازد.

پبه گزارش کودک پرس، یش از ظهر امروز(دوشنبه) طی مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی و امیر گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ،حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش در نمایشگاه الکامپ۹۶، از نسخه تلفن همراه بازی«مبارزه در خلیج عدن ۲» رونمایی شد.

این بازی رایانه‌ای که با موتور گرافیکی یونیتی(Unity 3D) و گرافیک و صدا گذاری حرفه‌ای طراحی و تولید شده است به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و مبارزه تکاوران قهرمان این نیرو با دزدان دریایی منطقه خلیج عدن می‌پردازد. «مبارزه در خلیج عدن» از نخستین بازی‌های ایرانی است که به جنگاوری مدرن پرداخته و در زمان حال روی می‌دهد و در آن کاربر در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش ایران به ماموریت‌های مهم و حساس در آب‌های بین‌المللی اعزام می‌شود ‌و به ایفای نقش می‌پردازد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار