موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
205315
۲۹ خرداد ۱۳۹۸

دو پویانمایی کانون به جشنواره‌ی فیلم شهر راه‌ یافت

فیلم‌های «شب ترسناک لومو» و «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش پویانمایی هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر راه‌ یافت.

به گزارش کودک پرس ، پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین بر گرفته از داستانی با همین‌ نام نوشته‌ی افسانه‌ شعبان‌نژاد است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال به مدت ۸ دقیقه بدون کلام در امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

 هم‌چنین فیلم «شب ترسناک لومو» ساخته‌ی ساره شفیعی‌پور با اقتباس از کتابی به‌نام «بیا یاد بگیریم نترسیم» ساخته شده و به کودکان یاد می‌دهد با ترس‌هایی مثل تنهایی در تاریکی مقابله کنند.

این دو اثر تاکنون در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی بسیاری شرکت و جوایزی را نیز دریافت کرده‌ است که از آن جمله می‌توان به جشنواره‌های بین‌المللی زلین چک، مدیا آرت ژاپن، انیمیشن انسی فرانسه، انیمافست زاگرب، پویانمایی تهران، جشن بزرگ انیمیشن ایران و… اشاره کرد.

هیات انتخاب بخش پویانمایی هفتمین جشنواره فیلم بین‌المللی فیلم شهر متشکل از حسین صافی، علیرضا گلپایگانی و محمدحسین نیرومند بود که ۴۴ اثر را برای نمایش در این بخش انتخاب کردند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از ۲۶ تا ۳۱ تیر ۱۳۹۸ در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می‌شود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار