موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
205292
۲۴ شهریور ۱۳۹۸

زنده ماندن باورنکردنی کودک یک ساله پس از سقوط از ماشین!+ فیلم

کودک ۱ ساله‌ای که از یک خودروی جیپ در حال سرعت از میان دستان مادرش به داخل خیابان سقوط کرده بود، به طور معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش کودک پرس ، در یک اتفاق باورنکردنی کودک خردسالی که از خودروی پدرش به داخل جاده سقوط کرده بود، از این حادثه جان سالم بدر برد. این کودک ۱ ساله که از یک خودروی جیپ در حال سرعت از میان دستانش مادرش به داخل جاده افتاده بود به طرز معجزه آسایی زنده ماند.

در این حادثه که شب هنگام و در یک منطقه جنگلی در راجامالا هند رخ داد، این کودک پس از سقوط در جاده توانست خود را به کنار جاده بکشاند. بنا به گزارش رسانه‌های هند مادر کودک در حال چرت زدن بود که ناگهان کودک از میان دستانش به بیرون از خودرو پرت شد. پدر کودک نیز که مشغول رانندگی بود متوجه سقوط پسرش به بیرون از خودرو نشده بود.

 

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو کودک را که ناگهان از عقب جیپ در حال حرکت به پایین سقوط می‌کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که کودک پس از سقوط به پایین بلافاصله با حالت چهار دست و پا به کنار جاده خزیده و موفق می‌شود خود را نجات دهد. ساعاتی بعد والدین کودک که متوجه این اتفاق شده بود با رساندن خود به محل حادثه توانستند پسرشان را نجات دهند.

گفتنی است؛ در این حادثه به این کودک آسیب جدی وارد نشد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار