موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
205280
۲۴ شهریور ۱۳۹۸

تامین لوازم‌التحریر بنیاد کودک بروجرد نیازمند حمایت خیرین است

به دلیل مشکلات اقتصادی بخشی از لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان بنیاد کودک بروجرد در مقایسه با سال گذشته تامین نشده که تحقق این مهم نیازمند همکاری و حمایت خیرین است.

به گزارش کودک پرس ، رئیس بنیاد کودک بروجرد گفت: هم اکنون ۴۶۵ دانش آموز مستعد از نظر تحصیلی که دارای مشکلات مالی هستند تحت حمایت این بنیاد قرار دارند و همه ساله در آستانه مهرلوازم التحریر و کمک های مورد نیاز جمع آوری و توزیع می شود.

حمید رضا چوبکار افزود: امسال به دلیل برخی مشکلات اقتصادی، گران شدن لوازم التحریر و متعاقب آن کم شدن تعداد خیرین رقم قابل توجهی برای کمک به این کودکان جمع آوری نشده است.

وی بیان کرد: خیرین و افرادی که تمایل حمایت از این بنیاد و کودکانی که از استعداد خوبی برخوردار هستند می توانند کمک های خود اعم از نقدی و یا تامین لباس، لوازم التحریر و وسایل به بنیاد کودک بروجرد اهدا کنند.

چوبکار یادآور شد: دانش آموزانی که مشکل اقتصادی دارند و درعین حال دارای معدل بالای ۱۸ هستند، مورد حمایت بنیاد کودک شهرستان قرار می گیرند.
وی ادامه داد: دانش آموزانی که شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن بنیاد کودک را دارند توسط این موسسه خیریه بورسیه تحصیلی می شوند و کمک هزینه های مختلفی اعم از معیشتی، پزشکی، پوشاک و لوازم خانگی به آنها تعلق می گیرد.
رئیس بنیاد کودک بروجرد اضافه کرد: موسسه خیریه رفاه کودک تحت عنوان بنیاد کودک از سال ۱۳۷۲ در کشور تاسیس شده و در سال ۱۳۸۲ نیز شعبه بروجرد آن افتتاح شد و در کل کشور ۱۸ هزار دانش آموز را تحت حمایت دارد.

 

وی گفت: این بنیاد در داخل کشور ۲۶ شعبه دارد که در استان های مختلف کشور مشغول فعالیت هستند و شعبه بروجرد هم از نظر قدمت و هم از نظر تعداد کودکان تحت پوشش جز پنج شعبه فعال این بنیاد در کشور به شمار می رود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار