موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
205179
۲۳ شهریور ۱۳۹۸

تلاش دختران بسکتبالیست کرمان برای صعود به هشت تیم برتر کشور

سرپرست تیم ۱۲ نفره بسکتبال دختران نوجوان استان کرمان از تلاش این تیم برای صعود به هشت تیم برتر کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مژگان میراحمدی افزود: دیروز در یک بازی حساس و جذاب با تیم اصفهان، پس از اینکه در سه کوارتر بازی جلو بودیم متاسفانه علی رغم بازی خوب بچه ها در کوارتر چهارم به دلیل خستگی بازی را با نتیجه ۷۲ بر ۵۶ واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم امروز استراحت دارد تاکید کرد: فردا یک بازی حساس در مقابل گیلان داریم که در صورت برد می توانیم به عنوان دوم گروه به مرحله بعد صعود کنیم.

میراحمدی با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالاست گفت: تیم کرمان در سید A با حضور ۱۲ تیم قرار دارد که تمامی تیم های با کیفیت فنی و بسیارخوبی در این بازی ها حاضر شده اند.

سرپرست تیم استان کرمان خاطرنشان کرد: تیم کرمان با ترکیب مبینا ثمره، محدثه ظریفی، زینب مولا، دنیا رشیدی، سارا نظری، سارا پردار، کیانا کامرانی، نازنین زهرا اسدی، نادیا فرج پور، نگین اسماعیلی پور، سحر فارسی نژاد (سیرجان) و مبینا اسماعیلی پور (رفسنجان) به مربیگری مریم رشیدی و سرپرستی بنده در این رقابت‌ها حضور یافته است.

مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور دختران در رده‌ی نوجوانان سید A با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور از ۲۱ تا ۳۰ شهریور جاری به میزبانی نیشابور برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار