موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204677
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

ورزشکاران سیستان و بلوچستان ۴۸ مدال کشوری را کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران نوجوان این استان تاکنون در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور موفق به کسب ۴۸ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش کودک پرس ، ادهم کرد زابلی اظهار داشت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر از ۳۰ مرداد در سراسر کشور آغاز شده که بیش از ۷۰۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌های کشوری شرکت کردند.

وی افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان تاکنون موفق به کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۲۴ مدال برنز شدند که رشته‌های دوومیدانی، بوکس و ورزش‌های رزمی بیشترین مدال‌های این دوره از رقابت را از آن خود کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بانوان ورزشکاران این استان نیز تاکنون توانسته اند یک مدال طلا، چهار نقره و ۱۲ برنز را از آن خودکنند.

وی ادامه داد: ۶۰۰ ورزشکار از سیستان و بلوچستان سال گذشته در نخستین دور رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور شرکت کردند که موفق به کسب ۹ مدال طلا، چهار نقره و ۱۹ برنز در رشته‌های مختلف ورزشی شدند.
کردزابلی گفت: ۴۰ ورزشکار استان بعد از کسب موفقیت در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ۱۲ تا ۱۵ سال کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در تاریخ ورزش این نقطه از ایران اسلامی بی‌سابقه است.

وی  با اشاره به جهش در جذب ورزشکاران گفت: هم اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در استان مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار