موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
204666
۱۴ شهریور ۱۳۹۸

هنر نمایشی راهی برای معرفی قیام عاشورا به نسل نوجوان

مجید خوبی‌زاده، گفت: کنار سخنرانی‌ها و مداحی‌ها با استفاده از ابزار هنر نمایشی و برپایی نمایشگاه می‌توان در راستای تحقق این مهم، تاثیر به سزایی بر این نسل‌ها گذاشت.

به گزارش کودک پرس ، نمایشگاه بازسازی واقعه عاشورا و عکس شهدا به همت کانون فرهنگی هنری انصار المهدی روستای حسین آباد دهدار جیرفت افتتاح شد.

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور امام جمعه بلوک، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جمعی از مردم برگزار شد.
« مجید خوبی زاده » در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن اهداف قیام امام حسین علیه السلام به نسل نوجوان و جوان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: در کنار سخنرانی ها و مداحی ها با استفاده از ابزار هنر نمایشی و بر پایی نمایشگاه می توان در راستای تحقق این مهم، تاثیر به سزایی بر این نسل ها گذاشت.
وی، ادامه داد: به همین منظور تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد، دست به خلاقیت زده و اقدام به برپایی نمایشگاه تجسمی به منظور انتقال مفهموم عاشورا کرده اند.

خوبی زاده، عنوان داشت: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، برنامه هایی با استفاده از ظرفیت و ابزار هنر در دستور کار قرار دارد و گروه های هنر با تلفیق تعزیه و تئاتر در جهت شناساندن واقعه عاشورا از جمله این برنامه هاست.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار