موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204647
۱۴ شهریور ۱۳۹۸

کسب ۲ رتبه برتر جشنواره خوارزمی توسط دانش‌آموزان گنبدی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به درخشش دانش‌آموزان این شهرستان در جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: در مرحله کشوری این مسابقات دو دانش‌آموز گنبدی دو رتبه برتر کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا احمدپور با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های پژوهش محور یکی از اولویت‌های ما در حوزه آموزش متوسطه است، اظهار کرد: با توجه به پژوهش محور شدن دانشگاه‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و ضرورت توانمندی دانش آموزان برای تحقیق و پژوهش این اولویت را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تولید علم یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: یکی از راه‌های تولید علم تحقیق و پژوهش است که در تلاش هستیم تا از همان سالهای ابتدایی مقطع متوسطه اول آن را در وجود دانش‌آموزان نهادینه کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه جشنواره خوارزمی یکی از بسترهایی است که ضمن ایجاد انگیزه برای پژوهش دانش‌آموزان را به سمت تولید علم حرکت می‌دهد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان گنبدی بار دیگر در این جشنواره به خوبی درخشیده و باز هم برای شهرمان افتخار آفریدند.

احمدپور با اشاره به اینکه پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت بیش از ٣٥٠ دانش آموز دختر و پسر برگزیده سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: دانش آموزان شهرستان گنبدکاووس توانستند رتبه اول در محور زبان خارجه و همچنین رتبه دوم در محور پژوهش را در این جشنواره کسب کنند.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات از 30 مردادماه الی دوم شهریور ماه در 6 محور برگزار شده است، گفت: خانم‌ها «یلدا طهماسبی» و «ملیکا مرادی» از مدرسه متوسطه اول مهراندیش مقام نخست بخش زبان انگلیسی و آقایان «ماهان طریقتی» و «محسن سلمانی خیج» از آموزشگاه شهید عسگری تیزهوشان مقام دوم بخش پژوهش را به دست آورند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اساتید راهنمای این دانش آموزان را نیز «مرتضی دلیر»، «لطیفه قرنجیک» و «آذر محمدجان چاری» عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در سالهای آتی نیز این افتخارات را تکرار کنیم.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار