موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
204483
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

آوارگی‌ «مریم» ۱۷ ساله پس از بی‌عفت‌شدن توسط دایی پسر مورد علاقه‌اش+ جزئیات

دختر جوان که از سوی دایی پسر مورد علاقه‌اش هدف آزار و اذیت قرار گرفته بود از ترس آبرویش در پارک‌های شرق تهران زندگی می‌کرد.

به گزارش کودک پرس ، روز ۱۴ شهریورسال گذشته ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در جریان ناپدید شدن دختر ۱۷ ساله‌ای قرار گرفتند و در این مرحله تیمی از ماموران پایگاه چهار پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست پدر و مادر دختر نوجوان هدف تحقیق قرار گرفتند.

در این مرحله مشخص شد که دختر ۱۷ ساله روز ۱۲ شهریور ماه برای رفتن به خانه مادربزرگش از خانه خارج شده، اما دیگر بازنگشته است و هیچ کسی اطلاعی از سرنوشت این دختر نوجوان ندارد.

تجاوز به مریم در خانه دوست پسرش

کارآگاهان در ادامه به سراغ یکی از دوستان دختر نوجوان رفتند و این دختر که مریم نام دارد به ماموران گفت: از چندی قبل دختر نوجوان با پسر جوانی به نام مسعود آشنا شده بود تا اینکه روز ۱۳ شهریور ماه، دوستم با لباس‌های پاره و خونی به در خانه مان آمد و لباس هایش را در خانه ما عوض کرد و سپس گفت دایی مسعود که سعید نام دارد مرا به باد کتک گرفته و سپس او را هدف آزار و اذیت قرار داده است و به همین خاطر نمی‌تواند دیگر به خانه شان باز گردد.

دستگیری دایی مسعود به اتهام تجاوز به مریم

کارآگاهان بدین ترتیب تحقیقات را با توجه به اعترافات مریم آغاز کردند و خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی خانه مسعود در منطقه پاکدشت شناسایی شد و در این مرحله ماموران با هماهنگی بازپرس جنایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه مسعود و دایی اش سعید را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

مسعود ابتدا در ماجرای آدم ربایی و آزار و اذیت دختر نوجوان بیگناه می‌دانست و به ماموران گفت: ساعت ۵ عصر ۱۲ شهریورماه دختر نوجوان را ملاقات کرده و تا ساعت ۲۱ با هم بودند و پس از جدا شدن از هم، دیگر اطلاعی از سرنوشت او ندارد.

سعید نیز در ادامه تحقیقات ادعا کرد که هیچ وقت دختر گمشده را ملاقات نکرده و اصلا او را نمی‌شناسد.

پیدا شدن مریم دختر گمشده

تجسس‌ها برای پیدا کردن سرنوشت دختر گمشده ادامه داشت تا اینکه روز ۴ مهرماه ۹۷، دختر نوجوان در یک از پارک‌های شرق تهران که به صورت بلامکان بود شناسایی شد و پس از انتقال دختر نوجوان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات آغاز شد.

 

 

دختر نوجوان به ماموران گفت: روز ۱۲ شهریور ماه همراه مسعود و دایی اش سعید به جاجرود رفتیم که در آنجا سعید به من حمله کرد و مرا هدف آزار و اذیت قرار داد و پس از آن ساعت ۲۱ مرا در سه راه تهرانپارس رها کردند، اما بخاطر مشکلات پیش آمده توانایی بازگشتن به خانه را نداشتم و در این مدت در پارک زندگی می‌کردم.

بنا بر این گزارش، متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به زندان منتقل شدند و رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حکم متهمان صادر خواهد شد.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار