موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
204432
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

ترویج شیوه‌های زندگی سالم از اهداف جشنواره نوجوان سالم است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از جشنواره نوجوان سالم ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر است.

به گزارش کودک پرس ، سیدناصر رضایی در مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی جشنواره نوجوان سالم افزود: این جشنواره در راستای ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سو مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان و مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

رضایی افزود: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از اهداف جشنواره است.

وی معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس کشور، معرفی الگوهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و مراقبت به کودکان و نوجوان را نیز از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

رضایی افزود: این جشنواره در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و استفاده از همه نیروهای جامعه نقش مؤثری داشته است.

 

وی تصریح کرد: جذب توانمندیهای دانش آموزان و فرهنگیان وهم افزایی فکری در قالب آثار هنری در مبارزه با مواد مخدر از ویژگی‌های این جشنواره است.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار