موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204411
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

۱۱ رتبه جشنواره نوجوان خوارزمی دانش‌آموزان به آذربایجان‌غربی رسید

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ رتبه جشنواره نوجوان خوارزمی به دانش‌آموزان استان در مقطع متوسطه اول رسید.

به گزارش کودک پرس ، ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: دانش آموزان استان موفق به کسب چهار رتبه اول و هفت رتبه سوم در این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

او ادامه داد: در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی «رضا حقگویی» و «ایلیاد عباسی» از شهرستان نقده و در محور زبان خارجی «پوریا مطلوب سلماسی» و «امیرحسین محرم زاده» از شهرستان سلماس موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

او اضافه کرد: در محور پژوهش «نگین عزیزپور» و «ساناز علی یاری» از ناحیه یک ارومیه، در محور دست سازه «امیر حسین غلامی» و «سهیل غنی زاده قازان اعلی» از ناحیه ۲ ارومیه، در محور زبان و ادبیات فارسی «حدیث علی پور» از منطقه انزل و در محور بازارچه کسب و کاردانش‌آموزی «آیدا رضائی» و «فاطمه سیفی کشاور» از منطقه کشاورز موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

او  با اشاره به اهداف جشنواره خوارزمی بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شناسایی علایق، استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان، ایجاد روحیه کارآفرینی، زمینه‌سازی به منظور انتخاب آگاهانه رشته‌های تحصیلی و شغلی، هدفمند کردن هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، انعطاف‌بخشی به محیط‌های یادگیری و موارد دیگر برگزار می‌شود.

جشنواره نوجوان خوارزمی در سال رونق تولید با رویکرد کارآفرینی هدف‌گذاری شده‌بود و بیش از ۳۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور به عنوان برگزیدگان این جشنواره در مرحله کشوری به میزبانی استان اصفهان تجلیل شدند.

 

مرحله کشوری پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور فعالیت‌های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجی، پژوهش، دست سازه و بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی از سی ام مرداد ماه تا دوم شهریور ماه امسال در استان اصفهان برگزار شد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار