موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
204321
۱۱ شهریور ۱۳۹۸

۱۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی

دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد ۱۰ شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی خواهدبود.

به گزارش کودک پرس ، ۱۰ شهریورماه مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه نویسی به پایان می رسد و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نمی شود.

آثار ارسالی این بخش نمی بایست تا پیش از این در جشنواره ها و مسابقات نمایشنامه نویسی برگزیده شده یا به چاپ رسیده باشند.

به نمایشنامه های برگزیده به تشخیص هیئت داوران جوایزی در مراسم اختتامیه اهدا و در صورت تصویب شورای علمی و انتشارات، برای چاپ آثار منتخب اقدام خواهدشد.

همچنین به تشخیص هیئت داوران یکی از نمایشنامه های برگزیده در طول برگزاری جشنواره توسط گروههای نمایشی در جلسات کارگاهی و آموزشی خوانش می شود.

متقاضیان برای حضور در این بخش می بایست فرم تقاضای حضور ، چهار نسخه (DVD) اثر در قالب PDF ، خلاصه ی نمایشنامه  در یک صفحه ی 4A  و یک قطعه عکس پرسنلی را به دبیرخانه ارسال  کنند.

 

نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار همدان، بولوار بعثت، جنب پارک مردم، مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی، دبیرخانه ی  جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به کد پستی: 6516933634 و شماره ی تماس: 08132512118 می باشد.

 

بیست و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با  شعار « کودک، طبیعت، تئاتر » آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار