موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
204290
۱۱ شهریور ۱۳۹۸

«پیام محبت» آقای نویسنده برای مخاطب کودک و نوجوان

«پیام محبت» تازه‌ترین اثر محمود حکیمی از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، محمود حکیمی نویسنده کودک و نوجوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: آخرین کتابم با عنوان «پیام محبت» دو هفته پیش منتشر شد. این کتاب درباره «محبت» محتوای واقعی پیام اسلام است.

او افزود: در کتاب «پیام محبت» پیام پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) را که براساس مهرورزی بود، مطرح کردم. به دلیل اینکه برخی گروه های سلفی مذهب از جمله داعش اعمالی را به نام دین انجام می دهند. کتاب «پیام محبت» مانند اکثر کتاب هایم، کتابی دینی است و مانند بسیاری از آثارم کتابی تاریخی است. هم اکنون مشغول نگارش کتابی درباره حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) هستم. هر زمانی که نگارش آن تمام شد، کتاب را برای انتشار به ناشر می سپارم.

این نویسنده کودک و نوجوان همچنین، درباره کتابی که ده تا بیست روز گذشته در انتشارات آرون با عنوان «داستان های برگزیده برای نوجوانان» منتشر شد، گفت: کتاب «داستان های برگزیده برای نوجوانان» نسبتاً با استقبال مخاطب روبرو شد.

حدود ۲۸ داستان این اثر از داستان‌های خودم است. داستان‌های دیگر کتاب را یا از نویسندگان دیگر گرفتم یا از داستان‌هایی است که در مجلات منتشر شدند و من با اجازه نویسنده آن داستان را در کتابم آوردم.

 

حکیمی ادامه داد: فرزندم مهدی حکیمی، داستان‌های منتشر شده در کتاب «داستان‌های برگزیده برای نوجوانان» را انتخاب کرد. خودم ویرایش داستان‌ها را برعهده داشتم. این داستان‌ها با محوریت مهرورزی و محبت برای مخاطبان کتاب انتخاب شده اند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار