موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204269
۱۰ شهریور ۱۳۹۸

برگزیدگان جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در قزوین معرفی شدند

۲۷۸ نفر از دانش‌آموزان برگزیده مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم در قزوین معرفی و از آنها تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در این مراسم گفت: تربیت صحیح امری تدریجی و یکپارچه است که همه باید برای تحقق آن یک حرف واحد داشته باشند و اگر خانواده، رسانه و مدرسه هرکدام نظر جداگانه خود را داشته باشد این اتفاق نمی افتد.

حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری افزود: تمام مشکلات انتقال فرهنگی در جامعه ما به خاطر آن است که در این حوزه سیستمی عمل نکرده و جزیرهای اقدام کرده ایم.

وی اضافه کرد: در مدرسه فقط یک مورد خاص مانند معلم محوریت ندارد بلکه همه موارد جهت تربیت یک نوجوان سالم در حد آنچه که سد تحول بنیادین نیز بر آن تاکید دارد در جای خود موضوعیت و محوریت دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین افزود: تمرکز بر حفظیات و نادیده گرفتن سایر ابعاد آموزشی و تربیتی، با رسالت آموزش و پرورش در تربیت تمام ساحتی هچ تناسبی ندارد و باید با کمک اولیا و مربیان  و رسانه ها به سمت تربیت  انسانی برویم که در کنار مسایل علمی از نظر اعتقادی، سیاسی و اجتماعی، ورزشی و هنری نیز موفق باشد.

حجت الاسلام انصاری در خصوص جشنواره نوجوان سالم نیز گفت: این جشنواره در هشتمین دوره برگزاری خود در مرحله استانی ۲۷۸ برگزیده از بین دانش آموزان و معلمان داشت که امروز مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

معاون آموزش و پرورش قزوین همچنین به سه برگزیده از قزوین در مرحله کشوری این جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: در این مسابقات رتبه اول در رشته روزنامه نگاری متوسطه اول این مسابقات به دانش آموزان راضیه جلالی، شقایق رستمی و رومینا شریف نژاد از شهرستان البرز رسید و  رعلیرضا رمضانی نیز ر تبه سوم رشته عکاسی و رتبه سوم رشته نقاشی با مدادرنگی را به خود اختصاص داد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار