موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
204189
۰۹ شهریور ۱۳۹۸

شیطنت‌های خواهرانه جان نوجوان پیرانشهری را گرفت

شیطنت‌های دو خواهر در شهرستان پیرانشهر جان یکی از آنها را گرفت.

به گزارش کودک پرس ، پیمان حسن پور، مدیر پزشک قانونی شهرستان پیرانشهر در خصوص این حادثه گفت: مناسفانه به دنبال شوخی شیطنت آمیز دو خواهر در روستای “دلاوان” شهرستان پیرانشهر یکی از آنها جان خود را از دست داد.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: این دو خواهر که برای بازی شیطنت آمیز خود با در دست داشتن یک قبضه اسلحه ته پر اقدام به بازی کرده بودند؛ خواهر کوچکتر که از پر بودن آن مطلع نبود در یک اقدام غیر عمدی بطرف خواهر ۱۶ ساله خود شکلیک میکند که متاسفانه بر اثر این حادثه خواهر بزرگتر در دم جان خود را از دست می دهد.

حسن پور اضافه کرد؛ بدنبال این خبر عده ای اعلام کردند که قتل عمدی رخ داده است اما بر اساس شواهد موجود و همچنین بررسی های بیشتر ماجرا معلوم شد که قتل کاملاً غیر عمد و تنها بر اثر سهل انگاری این دو خواهر اتفاق افتاده است.

 

گفتنی است؛ عصر روز پنجشنبه ( ۷ شهریور) دو خواهر عضو یک خانواده دامدار ساکن روستای دلاوان پیرانشهر پس از بازگشت از ییلاقات کوهستان اقدام به شیطنت کرده و یکی از آنها با استفاده از یک اسلحه ته پر شکاری که برای محافظت از دامهای خود بهمراه داستند؛ اقدام به شلیک بطرف خواهر بزرگتر خود کرده و باعث کشته شدن وی می شود.

 

 

 

منبع: کردپرس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار