موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203997
۰۷ شهریور ۱۳۹۸

دانش‌آموزان تالش در المپیاد فیلم‌سازی کودک و نوجوان مدال گرفتند

اداره آموزش و پرورش تالش اعلام کرد: کیانا صابر از مدرسه اندیشه خرد و ساره فیضی دیزگاه از مدرسه ستارپناه به عنوان فیلمسازان نوجوان این شهرستان، در المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان کشور به ترتیب مدال برنز و طلا کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، این دانش آموزان با مربیگری رسول برجی به المپیاد راه یافته بودند و مدال های آنها حاصل کار تیمی است.

رئیس انجمن سینمای جوانان تالش نیز اظهار کرد: المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان توسط انجمن سینمای جوان ایران و سازمان سینمایی فارابی از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار شد و موضوع فیلم صابر، نقش گلیم و موضوع فیلم فیضی محیط زیست و پلاستیک بود.

نادیا شکرگزار افزود: این دو نوجوان، موضوع آثار خود را از قبل در سایت المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور ثبت کرده بودند و در بین ۴۰ اثر پذیرفته شده از سطح کشور، ۲ فیلم از شهرستان تالش بود.

وی ادامه داد: در انجمن سینمای جوان تالش هنرجویان به مدت ۱۸ ساعت آشنایی با سینما را فرا گرفته و به اصفهان اعزام شده بودند و از ایده هنرجویان برای ساخت فیلم استقبال می کنیم.
شکرگزار اظهار کرد: انجمن سینمای جوان ایران در سال ۱۳۵۵ و در تالش در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است و انجمن این شهرستان در سال ۱۳۹۴  با فیلم صید ممنوعه ساخته حسن مهاجر و در سال ۱۳۹۷ با فیلم پنجره، ساخته سالار مختارداد در المپیادهای مربوطه شرکت کرده بود.

 

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار