موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
203982
۰۷ شهریور ۱۳۹۸

دعوت از دختر نوجوان ورزشکار کازرونی به مسابقات جهانی+ فیلم

دختر نوجوان ورزشکار اهل روستای برج سوخته دهستان شاپور شهرستان کازرون به مرحله نهایی انتخابی تیم منتخب تنیس روی میز بانوان طرح(هوپس) جهان دعوت شد.

به گزارش کودک پرس ، پس از برگزاری اردو و مسابقات هوپس(استعدادیابی و آموزش به سنین پایین) جهانی در عمان، حالا فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) از میان 16 بازیکن حاضر در عمان 8 ورزشکار برتر را به رقابت های نهایی انتخابی تیم منتخب هوپس جهان دعوت کرد که تارا سوری ورزشکار بوشهری (اصالتا اهل روستای برج سوخته دهستان شاپور شهرستان کازرون) کشورمان به مرحله نهایی انتخابی دعوت شد.

فدراسیون جهانی هنوز محل و زمان این رویداد را مشخص نکرده است اما علاوه بر تارا سوریورزشکاران کشورهای مصر، رومانی، یونان، هند، مالزی، فرانسه و دومینیکن در مرحله نهایی انتخابی تیم منتخب هوپس جهان حضور دارند؛ که در نهایت 4 بازیکن به عضویت تیم منتخب هوپس جهان انتخاب خواهند شد .

پیش از این و در اردیبهشت ماه، تارا سوری در مرحله اول مسابقات نمایندگان هوپس کشور‌های مالزی، قطر، پاکستان و تایلند را شکست داده و در گروه خود اول شده بود و به عنوان نخستین دختر ایرانی توانست به جمع چهار ورزشکار برتر هوپس آسیا راه یابد و در نهایت در مرحله دوم آن مسابقات مقابل نماینده مالدیو متوقف شد و در نهایت به نشان برنز هوپس دختران آسیا رسید و با موفقیت اخیر خود به مسابقات جهانی دعوت شد.

 

گفتنی است: تارا سوری دختر ورزشکار کازرونی بزرگ شده شاپور (برج سوخته) و ساکن بوشهر، که مربی او در بوشهر نیز آقای میثم غلامی از ورزشکاران کازرونی ساکن این شهر می باشد که با عِرق کازرونی بسیار برای تارا زحمات بسیاری کشیده است.

 

 

 

 

منبع: فدراسیون تنیس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار