موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203958
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

درخشش دانش‌آموزان استان بوشهر در جشنواره نوجوان خوارزمی

دانش‌آموزان استان بوشهر در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی خوش درخشیدند.

به گزارش کودک پرس ،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم استقبال از دانش آموزان برتر استان در جشنواره نوجوان خوارزمی در فرودگاه بوشهر گفت: پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با درخشش دانش آموزان دوره اول متوسطه استان همراه بود.

حسین درتاج افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری با شرکت ۵۹ هزار و ۴۷۲ نفر در مرحله آموزشگاهی از بهمن ۹۷ آغاز شد.

او ادامه داد: مرحله کشوری این جشنواره با حضور ۳۵۲ دانش آموز برتر از استان‌های مختلف کشور از سی‌ام مرداد در اصفهان آغاز شد و دوم شهریور با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این جشنواره با رویکرد کارآفرینی و ایجاد موقعیت‌های یادگیری در شش محور زبان فارسی، مسابقات آزمایشگاهی، پژوهش، دست سازه‌های دانش آموزی، بازارچه‌های کسب وکار و زبان انگلیسی برگزار  شد و گروه ۱۱ نفری دانش آموزان استان در این جشنواره در محور ادبیات فارسی و مسابقات آزمایشگاهی رتبه اول و در سایر محور‌ها رتبه سوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

 

درتاج عنوان کرد: فاطمه نرجس فقیهی از شهرستان دشتی رتبه اول محور زبان و ادبیات فارسی، رضا عباس زاده و عرفان خسروی فرد از شهرستان دشتستان رتبه اول محور مسابقات آزمایشگاهی، پریا منصوری فرد و پریسا تیمور نژاد از منطقه سعدآباد رتبه سوم محور پژوهش، محمد مهدی شاعری و محمد رضا شاعری از منطقه دلوار رتبه سوم محور دست سازه، مینا مینایی و نیلوفر محمدی از دشتستان رتبه سوم محور زبان انگلیسی و مینا زهرایی نیکو و زهرا شنبه از دشتستان رتبه سوم محور بازارچه‌های کسب و کار را کسب کردند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار