موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
203955
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

پیروزی فوتبالیست‌های نوجوان اردبیل مقابل نماینده جمهوری آذربایجان

مدیرعامل باشگاه ایرانیان اردبیل از پیروزی پرگل نماینده فوتبال اردبیل در مقابل نوجوانان «رئال مادرید باکوی آذربایجان» خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی شیخلووند افزود: تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل ظهر یکشنبه در یک دیدار دوستانه توانست با نتیجه ۹-۳ از سد «رئال مادرید باکوی جمهوری آذربایجان» عبور کند.

وی با بیان اینکه مسابقه مذکور در شهر باکوی آذربایجان انجام پذیرفت، افزود: فوتبالیست‌های نوجوان اردبیلی در مدت زمان حضور خود در باکو سه دیدار مقابل حریفان اروپایی خود انجام دادند که حاصل آن یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست بود.

مدیرعامل باشگاه ایرانیان اردبیل به نتایج کسب شده این تیم در باکو اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این در اولین دیدار مقابل زیره باکو با نتیجه ۱-۱ به تساوی دست یافته بودیم و در ادامه مقابل اینتر باکو نیز ۲-۰ مغلوب شدیم.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای مختلف در دیگر شهرها و کشورها علاوه بر انگیزه سازی باعث افزایش تجربه و حرفه‌ای‌تر شدن بازیکنان می‌شود، افزود: تداوم چنین نگرش مثبتی منجر به معرفی بازیکنان مطرح به تیم‌های ملی پایه و باشگاه‌های برتر کشور خواهد شد.

 

شیخلووند با بیان اینکه در حال حاضر سه بازیکن فوتبالیست اردبیلی در اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور حضور دارند، افزود: هادی حافظی، محراب اسماعیلی و اسماعیل قلیزاده از جمله بازیکنان خوش آتیه اردبیلی هستند که در صورت تداوم حمایت‌ها اخبار خوب بیشتری را از آنان خواهیم شنید.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار