موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203939
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

کسب رتبه دوم و سوم کشوری توسط دانش‌آموزان مازندرانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از کسب رتبه دوم و سوم کشوری دانش‌آموزان مازندرانی در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار نظری جشنواره نوجوان خوارزمی را بستری برای پاسخ‌گویی به نیازهای دانش‌آموزان برشمرد و تصریح کرد: این جشنواره می تواند با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و فضاهای آموزشی در مدارس، پژوهش سراها، پارک‌های علمی و فناوری، بازارچه‌های کسب و کار دانش‌اموزی می‌تواند با ایجاد تنوع در فرصت‌های تربیتی پاسخ‌گوی نیازهای دانش‌آموزان باشد.

این مسئول یادآور شد: دانش‌آموزان استان مازندران در محورهای دست سازه‌ها، بازارچه‌کسب وکار، فعالیت‌های آزمایشگاه، زبان انگلیسی، احساس واژه‌ها و پژوهش با دانش آموزان دیگر به رقابت پرداختند که در هر ۶محور توانستند رتبه برتر این جشنواره را از آن خود کنند.

معاون متوسطه در ادامه خاطرنشان کرد: در این رقابت ها مازندران در ۶محور حائز رتبه های برتر شد و دانش آموزان نرگس مرزبان نیا در محور ادبیات فارسی رتبه سوم کشوری، علیرضا موسوی و شایان یمینی در محور پژوهش، رتبه دوم کشوری، پردیس و پرنیا باقری در محور آزمایشگاه، رتبه دوم کشوری ، فرهاد رمضانی و دانیال فلاح نیا در محور دست سازه رتبه دوم کشوری، آنوشا طوسی و وانیا یاسمی در محور زبان انگلیسی رتبه دوم کشوری، حوریا هوشمند و مریم مختاری در محور بازارچه رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

لازم به ذکر است این جشنواره در تاریخ 30 مرداد الی 2 شهریور 1398 با شرکت ۳۵۲دانش آموز برگزیده در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار