موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203930
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

مردم مشهد از فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان استقبال کردند

معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم هنر دوست مشهد از فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان استقبال مطلوبی کردند به طوری که در زمان اکران برخی فیلم‌ها صندلی خالی در سالن سینما باقی نماند.

به گزارش کودک پرس ، محمد رضا محمدی گفت: اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، روز پنجشنبه هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در پردیس سینمایی سیمرغ مشهد آغاز شد و نمایش فیلم های این جشنواره در روز اول با اکران دو فیلم، مورد استقبال گرم خانواده‌ های مشهدی قرار گرفت و استقبال از فیلم ها تا امروز ادامه داشته است به طوری که سالن سینما برای فیلمی مانند “منطقه پرواز ممنوع” تکمیل شد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ۱۰ فیلم در حوزه کودک و نوجوان به نمایش در می آید و گروه ۱۵ نفره داوری به تماشای این فیلم ها می نشینند و آنها را داوری می کنند و در نهایت نظرات داوری آنان به دبیرخانه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در اصفهان ارسال می شود.

معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان در حال برگزاری است و ۱۰ فیلم از این جشنواره در همه استان ها از جمله خراسان رضوی به صورت همزمان در حال اکران است.

محمدی افزود: پس از اکران برخی فیلم ها در پردیس سینمایی سیمرغ، جلسه نقد و بررسی آنها نیز برگزار شده که به عنوان مثال نشست نقد روان شناختی فیلم “غرغرو وارد می‌شود” به کارگردانی “آندرس کوتوریه” پس از اکران توسط دکتر “صنعتگر” روانشناس حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

وی اضافه کرد: برای برگزاری مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در مشهد در پنجم شهریور ماه کنونی نیز برنامه ریزی شده است که بهترین فیلم از نظر تماشاگران مشهدی اعلام می شود.

 

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریورماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش ملی و بین المللی در اصفهان حال برگزاری است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار