موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
203901
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

کارگاه‌های فیلم‌سازی فرصتی برای استعدادیابی نوجوانان است

عضو باشگاه مخاطبان سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت : کارگاه‌های فیلم‌سازی فرصتی برای استعدادیابی نوجوانان است

به گزارش کودک پرس ، مهدی نیکخواه داور  جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان با اشاره به کارگاه های مستند جشنواره عنوان کرد: کارگاه اول با استاد الستی در خصوص ترفند های سینمایی مانند قاب بندی و نوع جلوه های بصری برگزار شد.

او با اشاره به کارگاه دوم که امروز برگزار شد اضافه کرد : خانم میرهادیان در مورد اصول بازیگری انواع نقد فیلم توضیح دادند که در این مرحله اعضای کارگاه توانستند داستان فیلم کوتاه بسازند.

نیکخواه با اشاره به برنامه های بخش سوم اظهار کرد : این بخش مربوط به افرادی است که علاوه بر داستان راه های ساخت مستند با استاد مسیح شریف فرا می گیرند.

عضو باشگاه مخاطبان 32 امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه جشنواره فرصت وِیژه برای استعداد یابی نوجوانان است عنوان کرد: عوامل مختلفی در جهت دهی استعداد موثر است، خود نوجوان باید بخواهد بعد از یادگیری اولیه در روند فیلم سازی شرکت کند.

 

او با اشاره به راه اندازی باشگاه مخاطبین و کارگاه ها در جشنواره امسال بیان کرد: این برنامه ها باعث ایجاد پل ارتباطی برای نوجوانی است که مجالی برای فیلم سازی نداشتند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار