موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203883
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

۱۰ فیلم کودک و نوجوان در سینما روشای زنجان اکران شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۱۰ فیلم کودک و نوجوان داخلی و خارجی فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در سینما روشای شهر زنجان اکران شد.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه کرباسی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، از اکران فیلم‌های  سی و  دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در استان زنجان خبر داد و افزود: اکران تعدادی از فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان از دوم شهریورماه در زنجان آغازشده است.

وی اظهار کرد: ۱۰ فیلم کودک و نوجوان داخلی و خارجی فیلم‌های سی و  دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان تاچهارم شهریورماه در سینما روشا شهر زنجان اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: باید میزان برخورداری مردم استان  زنجان از ظرفیت بالقوه سینما باید افزایش یابد و در این میان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برتوسعه فضای سینما بسیار تأکید دارد.

کرباسی از فعالیت ۳۹ آموزشگاه آزاد هنری در استان زنجان خبر داد و تأکید کرد : استان زنجان در بحث تعداد آموزشگاه های آزاد هنری جایگاه بسیار خوبی را در سطح کشور دارد.

 

وی  گفت: خوشبختانه  مردم استان زنجان ارتباط‌ خوبی را با سینما  و هنر برقرار کرده اند و این نشان می‌دهد که اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت ۹ مرکز فرهنگی و هنری در استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: این استان ٣٣٩ باب کانون فرهنگی و هنری و ٨ فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی و هنری  دارد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار