موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
203880
۰۵ شهریور ۱۳۹۸

کسب ۱۱ رتبه برتر کشور در جشنواره نوجوان خوارزمی

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان حائز ۱۱ رتبه برتر کشوری در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

به گزارش کودک پرس ، رشید قربانی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست سازه‌های دانش آموزان برگزار شد.
او عنوان کرد: دانش آموزان کردستانی در محور دست سازه (محصولات نرم افزاری) و زبان انگلیسی رتبه اول کشور را از آن خود کردند.
این مقام مسئول ادامه داد: در محور‌های فعالیت‌های آزمایشگاهی، پژوهش و ادبیات فارسی، این دانش آموزان رتبه دوم کشوری را به نام خود ثبت کردند.
همچنین در محور بازارچه کسب و کار دانش آموزی نیز رتبه سوم کشوری از آن تیم کردستان شد.
قربانی، ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان، کیفیت‌بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعداد‌ها و در نهایت تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به آمادگی بیش از ۶۲ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه برای حضور در این جشنواره اشاره کرد و افزود: ازاین تعداد، ۲۲۵ دانش اموز به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت ۱۱ دانش آموز جواز حضور به مرحله کشوری را دریافت کردند.

پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از بیست و دوم مرداد تا دوم شهریور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار