موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203868
۰۴ شهریور ۱۳۹۸

کاراته‌کاران دختر سمنانی در مسابقات کشوری ۱۰ مدال طلا گرفتند

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: تیم دختران نوجوان کاراته شهرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور ۱۰ مدال طلا در بخش‌های مختلف دریافت کردند.

به گزارش کودک پرس ، سید عباس بابایی با بیان اینکه تیم شهرداری متشکل از نوجوانان دختر ورزشکار به عنوان نماینده استان در رقابت‌های کشوری کاراته شوتوکان تن شین کان کشور حضور یافتند، تاکید کرد: این رقابت‌ها در ملارد البرز برگزار و امروز به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه حاصل کار ورزشکاران استان سمنان ۱۰ طلا و دو نقره بود، تاکید کرد: به این ترتیب شهرداری سمنان قهرمان کاراته دختران کشور شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، با بیان اینکه مهدیه فولادیان در رده سنی خردسالان در وزن منفی ۲۵ کیلوگرم، الینا صفاجو در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم، سپیده پاکدامن در رده سنی خردسالان در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم و ساغر جندقی در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم برای سمنان مدال طلا دریافت کردند، تاکید کرد: ستایش صفری در رده سنی بزرگسالان در وزن مثبت ۵۵ کیلوگرم مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد.

 

بابایی بیان کرد: سایدا شاهورانی در رده سنی نونهالان، فاطمه سادات سیادتی در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم، ثنا محمدزاده در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، مبینا علیپور در رده سنی نوجوانان در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم و آوا محمدی در رده سنی خردسالان منفی ۳۰ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستادند و کوثر جندقی در رده سنی امید و وزن منفی ۶۱ کیلوگرم و آناهیتا جعفری در رده سنی نونهالان و در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم دو مدال نقره تیم سمنان را به دست آوردند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار