موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203832
۰۴ شهریور ۱۳۹۸

آینده انیمیشن ایران درخشان است/ سینمای کودک و نوجوان رو به محو شدن می‌رود

مهین جواهریان، انیماتور حوزه کودک گفت: آینده انیمیشن ایران با این استعدادهای جوان و با این همه اطلاعات که به نسل جوان ما از طریق فضای مجازی منتقل می‌شود می‌تواند خیلی درخشان باشد.

به گزارش کودک پرس ، مهین جواهریان اظهار داشت:فعالیت درسینمای کودک و نوجوان ما و ساخت فیلم برای کودک و نوجوان بسیار سخت است وکسانی که دراین حوزه فعالیت می کنند باید بسیار حرفه ای باشند که بتوانند در این حوزه فعالیت کنند ودوام بیاورند.

این کارگردان انیمیشن خاطرنشان کرد:برای کار در سینمای کودک باید بودجه و امکانات فراهم باشد  تا سینماگران بتوانند با آسودگی خاطر فیلم های خوبی بسازند و به محتوا بیش از هرچیز دیگراهمیت دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه  درحال حاضر سینمای کودک و نوجوان رو به محو شدن است و تقریبا ما سینمای کودک و نوجوان نداریم و این موشوع کسانی را که سالها دراین حوزه و برای فعال نگه داشتن سینمای کودک فعالیت کردند دلسرد می کند.

مهین جواهریان ادامه داد: از مسئولین خواهش میکنم که قشر کودک و نوجوان ما را جدی بگیرند،زیرا جامعه ای موفق است که روی کودک و نوجوان خود سرمایه گذاری کند اگر این قشر درست هدایت شود، جامعه به بهشت تبدیل می شود.

وی درپایان گفت:خوشبختانه هم اکنون انیمیشن ایران درخشش خوبی پیدا کرده و به نظر من آینده  انیمیشن سینمای ایران با این استعدادهای جوان و با این همه اطلاعات که به نسل جوان ما از طریق فضای مجازی منتقل می شودمی تواند خیلی درخشان باشد.

منبع: برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار