موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203819
۰۳ شهریور ۱۳۹۸

۱۰ ارگان در بخش جلوه‌گاه امید جشنواره کودک و نوجوان شرکت کردند

مدیر بخش جلوه گاه امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌گوید، دفاع مقدس، زیست محیطی، دغدغه‌ها وچالش‌های کودکان و نوجوانان، فناوری و علم‌آموزی و تلاش علمی کودکان و نوجوانان موضوع هفت فیلمی است که در بخش جلوه‌گاه امید شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، میثم احمدی، مدیر بخش جلوه‌گاه امید جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان درباره جزئیات این بخش از جشنواره اظهار کرد: 10 ارگان در این بخش از جشنواره شرکت کرده‌اند، این ارگان‌ها شامل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان وزارت دادگستری، وزارت آموزش و پرورش، مرکز عرفان اسلامی، انجمن فیلم کوتاه ایران، انجمن تخصصی کودک و رسانه و موسسه هنر بنیان آرت پورت، اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، پویش مردمی ترافیک (معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان) و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.
وی ادامه داد: جدول برنامه مطابق با جدول داوران کودکان و نوجوانان و جدول جایزه زاون است و در محل پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان اکران می‌شود.

مدیر بخش جلوه‌گاه امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص موضوع فیلم‌های ارسالی این بخش، با بیان متنوع بودن موضوعات فیلم‌های ارسالی گفت: دفاع مقدس، محیط زیست، دغدغه‌ها و چالش‌های کودکان و نوجوانان، فناوری و علم آموزی و تلاش علمی کودکان و نوجوانان موضوع 7 فیلمی است که از سینمای ایران به دستمان رسیده است.

 

احمدی در پایان یادآور شد: ارگان‌ها آثار را تا دوم شهریورماه بازبینی و داوری می‌کنند و از میان آنها هر ارگان یک یا دو اثر را انتخاب خواهند کرد و هدایای در نظر گرفته شده در اختتامیه جشنواره اهدا خواهد شد.

 

 

 

منبع: پانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار