موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
203731
۰۳ شهریور ۱۳۹۸

اظهارات ملی‌پوشان نوجوان پس از پیروزی مقابل بلغارستان

ملی‌پوشان والیبال کشورمان پس از پیروزی برابر بلغارستان در نخستین دیدار تیم ملی والیبال نوجوانان اظهارات جالبی را مطرح کردند.

به گزارش کودک پرس ، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی تونس در حال برگزاری موفق شدند با نتیجه ۳ -۱ تیم ملی بلغارستان را شکست دهند.

 

امیر حسین توخته ملی پوش کشورمان پس از این بازی گفت: بازی اول  خوب بود، روز نخست استراحت داشتیم و در روز دوم به مصاف  بلغارستان  رفتیم، بلغار‌ها تیم خوبی داشتند، اما این بازی عملا برای ما یک بازی دوستانه بود و ما توانستیم با توانایی هایمان در این بازی آشنا شویم.

او افزود: بلغارستان تیم خوبی داشت و تلاش زیادی داشت ما هم در ست دوم بد بازی کردیم  در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم به امید خدا بازی‌هایی بعدی را می‌بریم.

امیر حسین سرلک دیگر ملی پوش کشورمان هم گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود، اما چون  بازی اولمان بود  استرس داشتیم، با این حال رفته رفته خوب شدیم  ما نبایدحریفانمان را دست کم بگیریم و باید بهترین مان را ارئه دهیم.

 

مهران فیض امام‌دوست کاپیتان تیم نوجوانان ایران هم درباره این بازی بیان داشت:  به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. بازی نخست مهم‌ترین بازی است. ما می‌خواستیم  پیروز باشیم، خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما در ست دوم دچار مشکل شدیم. با توصیه مربیان، توانستیم در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگردیم. خدا را شکر موفق شدیم امروز بلغارستان را سه بر یک شکست دهیم.

او در پایان درباره بازی‌های پیش روی ایران گفت: مسلما، چون این بازی را بردیم، با روحیه بالاتری به مصاف دیگر رقبا می‌رویم. ما روز اول استراحت داشتیم، ولی بلغارستان بازی کرده بود. مطمئنم که روز به روز روند تیم ما بهتر خواهد شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار