موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203711
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

‌کتاب نوجوان سرپل ذهابی رونمایی شد

کتاب «می‌توانیم مهربون باشیم» اثر داستانی«لاوین جمشیدی» نوجوان سرپل ذهابی طی مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای کانون پرورش فکری این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکانون پرورش فکری سرپل‌ذهاب در آیین رونمایی از این کتاب افزود: این کتاب یک اثر داستانی و متعلق به نوجوان ۱۲ ساله سرپل ذهابی است.

مریم شامحمدی افزود: با توجه علاقه مندی اعضای کانون پرورش فکری به ادبیات و در راستای آشنایی آنها با نویسندگان تصمیم گرفتیم که مراسم رونمایی از کتاب لاوین جمشیدی نویسنده کودک که خود از اعضای سابق این کانون بوده با حضور خود نویسنده برگزار کنیم که مشوقی برای اعضای کانون باشد.
فروزان حسینی مربی ادبی و مسئول انجمن ادبی آفرینش نیز گفت: به طور قطع برگزاری چنین مراسمی در تقویت انگیزه اعضاء بسیار موثر است و هم اکنون نیز تعدادی از اعضای این کانون در جشنواره‌های مختلف کشوری و استانی در رشته‌های مختلف صاحب عنوان شده‌اند که نشان از وجود استعدادهای خوبی در این شهرستان دارد.
جلیل الیاسی نویسنده و منتقد نیز چاپ این کتاب را نشانگر استعداد کودکان این شهر ذکر کرد و گفت: وقتی کودک برای کودک می‌نویسد احساسات واقعی کودکان در کتاب خودش را نشان می‌دهد که این خصیصه در داستان‌های این کتاب دیده می‌شود.
میثم عاطفی‌نیا مسئول انجمن ادبی ژوان نیز در این مراسم گفت: فرهنگ احترام به طبیعت کاملا در این کتاب وجود دارد و کتاب، حاوی پیام‌های تاثیرگذاری برای بچه‌هاست و همین مساله یکی ازعوامل موفقیت این کتاب است.
جمشیدی نویسنده این کتاب نیز گفت: خیلی دوست  داشتم که اولین رونمایی از کتابم در شهر سرپل ذهاب و در میان کودکان زلزله زده‌ی همشهریم باشد که به همت کانون پرورش فکری این امر میسر شد.

 

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار