موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203686
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

گفت‌وگوی جذاب با بازیگر مجموعه محرمانه سریال متفاوت برای نوجوانان

سحر شفیعی بازیگر نقش «محبت» در سریال تلویزیونی «محرمانه»، از ویژگی‌های نقش خود و وجوه تمایز این سریال نوجوانانه نسبت به دیگر تولیدات حوزه نوجوان گفت.

به گزارش کودک پرس ، سحر شفیعی بازیگر کاراکتر محبت در مجموعه «محرمانه» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود درباره فضای این سریال نوجوان‌محور  بیان کرد: فضای سریال درباره یک رستوران است که صاحب آن رستوران آقا یوسف، دو فرزند به نام محبت و جمال دارد؛ محبت و جمال به دبیرستان خاندان اژدریان می‌روند که شیفت صبح پسرانه و عصر دخترانه است و به این ترتیب قصه‌های خودشان و دوستان‌شان را برای بیننده‌ها بازگو می‌کنند.

 

وی افزود: «محرمانه» را خانواده‌ها و بزرگسالان هم می‌بینند. سریال موثری است، چون سعی نکرده مثل معلم بالای سر به نوجوانان بگوید این را انجام دهید و این کار را نکنید! یک داستان را روایت می‌کند و نتیجه‌گیری را به عهده بیننده می‌گذارد. برای من تجربه خوبی بود، چون اولین بار است یک کار نوجوانانه انجام دادم و قبلاً یک فیلم به نام «شرخر» را به کارگردانی علی خزایی‌فر بازی کرده‌ام.

شفیعی با اشاره به اینکه «محرمانه» سعی نکرده چیزی را به کسی دیکته کند، تصریح کرد: سریال «محرمانه» سعی کرده از نوجوانان استفاده کند و آن‌ها را وارد میدان بازی کند. مخاطبِ نوجوان «محرمانه»، حرف‌ها را از زبان و کلام نوجوانان هم سن و سال خودش می‌شنود؛ به همین خاطر کلام تأثیرپذیر است. از طرفی دیگر هیچ‌وقت سعی نکرده به کسی چیزی را دیکته کند. چون نوجوان، خوب و بد را می‌شناسد و با دیدن صحنه‌های آموزشی «محرمانه» تصمیم می‌گیرد کدام راه را انتخاب کند.

این بازیگر در پایان در واکنش به تولیدات کم حوزه نوجوان، گفت: سریال «محرمانه» نشان داد واقعاً نوجوانان تشنه این مفاهیم هستند البته ساختن کار‌هایی که مطابق سلیقه نوجوانان باشد سخت است و هرکسی نمی‌تواند وارد این حوزه بشود. نیاز به یک بلوغ و پختگی و تکامل دارد و فکر می‌کنم نوجوانان هم سخت‌گیرند و هر کاری را به راحتی نمی‌پذیرند. از این جهت کار در حیطه نوجوان هم کمتر ساخته می‌شود و هم حوزه کم‌تولیدی است.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار