موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203662
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب

امیر حسین قهرایی گفت: مدتی به دنبال قصه‌ای جذاب برای کودک و نوجوان امروزی بودم تا اینکه سناریویی از طرف سلمان خورشیدی نظرم را جلب کرد چراکه قطعا بچه‌ها از قصه‌های خوب لذت می‌برند.

به گزارش کودک پرس ، امیر حسین قهرایی کارگردان فیلم بازیوو گفت: مدتی به دنبال قصه و سناریویی جذاب برای کودک و نوجوان امروزی بودم تا اینکه سناریویی از طرف سلمان خورشیدی نظرم را جلب کرد , فیلمبرداری این فیلم از بهمن ماه شروع شد و حدود چهل و سه روز طول کشید. ، توجه به این نکته ضروری است که قصه های جذاب در فیلم ها مهمترین عامل در تشویق تهیه کنندگان برای تولید فیلم در حوزه کودک و نوجوان است.

او در خصوص استانداردهای لازم برای ساخت فیلم برای کودک و نوجوان اظهار کرد: ما تازه اول راه هستیم و هنوز راه زیادی تا رسیدن به سطح فیلم های با استاندارد بین المللی داریم ، ما در فیلم از جلوه های ویژه استفاده کردیم اما قابل قیاس با سینمای هالیوود نیستیم.
کارگردان فیلم بازیوو با اشاره به کم توجهی برخی سرمایه گذارها در تولید و ساخت فیلم برای کودک و نوجوان افزود: قصه های جذاب این امکان را فراهم میکند تا مخاطبین فیلم های کودک و نوجوان بیشتر شودودر نهایت تهیه کنندگان هم برای ساخت فیلم تشویق می شوند و حضور پر رنگ تری خواهند داشت .
او در پایان گفت: مهم ترین هدف ما این بود که کودک و نوجوان لحظات شاد و مفرحی را در حین تماشای فیلم تجربه کنند و از فضای شاد و موزیکال فیلم لذت ببرند.
بازیوو داستان پسری نوجوان را روایت میکند که طی اتفاقی وارد دنیای بازی ها میشود و فضای بازی و واقعیت را باهم تجربه میکند.
این فیلم فانتزی به کارگردانی امیر حسین قهرایی ساخته شده و بازیگرانی همچون رضا شفیعی جم لیندا کیانی پژمان بازغی و سحر زکریا در آن ایفای نقش می‌کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار