موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203637
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

تولید فیلم‎های کودک و نوجوان به تولید داخلی کمک می‎کند

مهدی‌زاده گفت: تولید فیلم‎های کودک و نوجوان به تولید داخلی کمک می‎کند.

به گزارش کودک پرس ، «اکرم مهدی زاده» در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این جشنواره با هم افزایی میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سبب جذب بیشتر کودکان به سینما می شود.

مسئول انجمن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: اکثر فیلم هایی که در سینما اکران می شود در رده بزرگسالان قرار داد که مناسب سن کودکان نیست ولی این جشنواره سبب می شود تا کودکان فیلم هایی ببینند که برای آنها مناسب باشد.

وی با اشاره به اکران فیلم های ایرانی و خارجی در این جشنواره تصریح کرد: یکی از مسائلی که در انتخاب فیلم های خارجی مورد توجه قرار گرفته است، هماهنگی این فیلم ها با فرهنگ ما به شمار می آید.

مهدی زاده از داوری این جشنواره توسط داوران کودک و نوجوان آموزش دیده خبر داد و اظهار داشت: مشارکت کودکان در امر داوری از اقدامات مطلوب جشنواره بوده که به افزایش مسئولیت پذیری کودکان و نوجوانان می انجامد.

وی مشاهده فیلم های این رده سنی را سبب بارور شدن فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و ادامه داد: با استفاده از فیلم های کودک و نوجوان و اسطوره سازی در این فیلم ها می توان از تولید ملی حمایت کرد زیرا می توان از این اسطوره ها که محبوب کودکان و نوجوانان می شوند، در تولیدات داخلی بهره گرفت.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار