موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203601
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

توزیع رایگان بلیط سی‌ودومین جشنواره فیلم کودک در مناطق محروم استان مرکزی

توزیع بلیط‌های رایگان سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان دراستان مرکزی، امکان حضور کودکان و نوجوانان کم‌بضاعت در تمامی برنامه‌های جشنواره را فراهم می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، با تاکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و تصویب اعضای جلسه مدیریتی و اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک در استان مرکزی به جهت استفاده همه اقشار جامعه از فیلم های این جشنواره مقرر شد نیمی از بلیط های جشنواره به صورت رایگان در بین مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و سکونتگاه‌های غیر رسمی توزیع شود تا  امکان دیدن  فیلم ها برای اقشار مختلف مهیا باشد.

بلیط رایگان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و سکونتگاه‌های غیر رسمی استان مرکزی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی  توزیع می شود.

عوامل اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی در حال دسته بندی و توزیع بلیط های جشنواره بر اساس ساعت اکران فیلم های جشنواره هستند.

 

لازم به ذکر است در سی دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی تعداد ۱۰ فیلم از ۳۱ مرداد تا شهریور اکران می شود.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار