موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203592
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

جشنواره فیلم کودک و نوجوان/ «منطقه پرواز ممنوع» نمایش سبکی متفاوت از زندگی

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» گفت: سعی در نشان دادن سبکی متفاوت از زندگی داشتیم که کمتر به آن پرداخته می‌شود، امید است روزی بتوانیم به طور کامل به زندگی مدافعان حرم بپردازیم.

به گزارش کودک پرس ، حامد بامروت‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: چون جشنواره و شما مخاطبین برای ما دارای اهمیت بودید پوستر این فیلم را نیز در حضور شما و در این نشست رونمایی کردیم.

وی افزود: از زمانی که فیلم را آغاز کردیم برای شما تلاش کرده و سعی داشتیم که فیلمی برای کودک و جلب رضایت شما به مرحله تولید برسانیم.

وی سفارشی بودن یا نبودن فیلم بیان کرد: اگر در فرض که این اتفاق افتاده باشد تا مرحله تولید است و بعد از آن دیگر کاربرد ندارد، این یک سوال توهین آمیز است و اگر یک درصد به این کار ایمان نداشتم پای کار نمی‌ایستادم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» گفت: نگاه عده‌ای به این نوع زیست عادت ندارد و باعث می‌شود که به جمع‌بندی‌های اشتباه کشیده شود، من سعی در نشان دادن سبک زندگی متفاوتی داشتم که کمتر به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: حتی در این فیلم به قسمتی از زندگی مدافعان حرم پرداخته نشده و امید است که روزی بتوانیم به طور کامل به زندگی این افراد بپردازیم.

بامروت نژاد تصریح کرد: اینجا تنها جشنواره کودک بوده و فقط به صورت نوشتاری کلمه نوجوان هم هست که این نقدی به جشنواره است، جشنواره کودک و نوجوان باید از یکدیگر جدا باشد. ما برای مخاطب فیلم ساختیم و به دنبال مخاطب هستیم.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار