موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203589
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در زنجان

فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان از ۳۱ مردادماه در زنجان اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، طبق برنامه‌ریزی انجام شده  فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان از 31 مردادماه تا چهارم شهریورماه با اکران 10 فیلم کودک و نوجوان داخلی و خارجی در زنجان برگزار خواهد شد.

بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلم‌های در نظر گرفته شده در سانس‌های 17 تا 19 و 19 تا 21 در سینما روشای زنجان اکران می‌شود.

طبق برنامه روز پنج‌شنبه 31 مردادماه فیلم‌های کودک و نوجوان «داستان باغ جادویی آنتون گرینگز»  از ساعت 17 تا 19 و «بنیامین» از ساعت 19 تا 21 اکران می‌شود.

همچنین روز جمعه یکم شهریورماه نیز فیلم‌های کودک و نوجوان «جزیره گنج» از ساعت 17 تا 19 و «قطار آن شب» از ساعت 19 تا 21 اکران خواهد شد.

روز شنبه دوم شهریورماه نیز فیلم «جوانمردان» پویانمایی ویژه نوجوان از ساعت 17 تا 19 و فیلم « آن بیست و سه نفر» نیز ویژه نوجوانان از ساعت 19 تا 21 اکران می‌شود.

 

روز یکشنبه سوم شهریورماه نیز فیلم‌های ویژه نوجوان «اینجا خانه من است»  از ساعت 17 تا 19 و «منطقه پرواز ممنوع» از ساعت 19 تا 21 اکران می‌شود.

روز دوشنبه چهارم شهریورماه ماه نیز « غرغر وارد می‌شود» ویژه کودک و نوجوان از ساعت 17 تا 19 و «تورنادو» بازهم ویژه کودک و نوجوان از ساعت 19 تا 21 اکران خواهد شد.

ارائه بلیت این جشنواره در سایت «سینما تیکت» انجام شده و بلیت برای کودکان و نوجوانان تا 15 سال با تخفیف 50 درصد در باجه سینما روشا عرضه می‌شود و علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این تخفیف می‌توانند به معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مراجعه کنند.

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان که به آن جشنواره فیلم کودک نیز می‌گویند، جشنواره‌ای است سینمایی که از سال ۱۳۶۱ تا کنون طی 32 دوره برگزار شده ‌است.

 

در ۳۱ دوره برگزاری، 20 دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، ۵ دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شده ‌است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار