موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203580
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

جشنواره فیلم کودک و نوجوان| استقابل کم‌رنگ از فیلم‌ها در پردیس سیتی‌سنتر

در دومین روز از سی‌و‌دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در سیتی‌سنتر چند غرفه ویژه بازی‌های فکری و تفریحی و نمایشگاه اسباب‌بازی‌های ایرانی برای کودکان برپا شده است که با استقبال مخاطبان نیز همراه بود.

به گزارش کودک پرس ، در دومین روز از اکران فیلم‌ها در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان پردیس سینمایی سیتی‌سنتر با اکران 12 فیلم به استقبال روز دوم رفت.

در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و در بخش مسابقه پویانمایی بین‌الملل 2 و از ساعت 17 فیلم‌های حلزون نقاش به کارگردانی مانوئلا ماستروکو و داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون اکران شد و در ادامه از ساعت 19 فیلم‌های پسر دریا به کارگردانی عباس جلالی یکتا و 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل یک و از ساعت 21 فیلم‌های اینجا هستی به کارگردانی میخایل پلیسکو و چاسکیت به کارگردانی پریا راماسوبان در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل 2 بر روی پرده رفت.

اما در سالن شماره 2 پردیس سینمایی سیتی‌سنتر از ساعت 16:30 در بخش گزیده‌های مسابقه بین‌الملل فیلم جادوگر کوچک به کارگردانی مایکل شارر و در ادامه از ساعت 18:30 فیلم سفر سبز به کارگردانی سعید گائینی در بخش مسابقه آثار داستانی ایران اکران شد و از ساعت 20:30 در بخش مسابقه سینمای ایران 2 فیلم مجموعه وب‌سری (2) و 23 نفر در بخش مسابقه سینمای ایران کودکان را به سینما کشاند.

و در سالن شماره 4 که ویژه نمایش‌های ویژه است فیلم سازدهنی به کارگردانی امیر نادری از ساعت 17:30 و فیلم پوینمایی‌های تاتارستان روسیه از ساعت 19:30 اکران شد.

عدم اطلاع‌رسانی کافی در اطراف سیتی‌سنتر

در حالی که جشنواره روز دوم خود را سپری می کند اما به جز تعدادی پرچم با نقش پروانه هیچ گونه علائم دیگر در اطراف مجموعه سیتی‌سنتر برای اطلاع‌رسانی نصب نشده و به همین دلیل استقبال از فیلم‌ها نیز در این مجموعه بسیار کم بود.

یکی از والدینی که به همراه فرزند خود برای تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره به سیتی‌سنتر آمده بود درباره این دوره از جشنواره اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به حضور پررنگ فرزندم در جامعه کمک می‌کند  و تماشای فیلم‌های تخصصی در حوزه کودک نیز به افزایش روحیه و نشاط فرزندم موثر است.

برپایی نمایشگاه اسباب‌بازی ایرانی

در حاشیه برگزاری جشنواره سی‌و‌دوم در سیتی‌سنتر چند غرفه ویژه بازی‌های فکری و تفریحی و نمایشگاه اسباب‌بازی‌های ایرانی برای کودکان برپا شده است که با استقبال مخاطبان نیز همراه بود.

یکی از فیلم های که در روز دوم در سیتی سنتر اکران شد فیلم 23 نفر بود. این فیلم داستان 23 نوجوان ایرانی است که سال 61 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند و پس از شکست عراق در خرمشهر سوء ‌استفاده‌های فراوانی از آن‌ها و نوجوانی‌شان شد. صدام حسین آن‌ها را به برنامه‌ تلویزیونی دعوت کرد و گفت: «همه بچه‌های دنیا بچه‌های ما هستند». اما 23 نوجوانی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم، راضی به این سوء‌استفاده نشدند و تصمیم به اعتصاب غذا گرفتند تا شبیه سایر اسرا با آنها برخورد شود.

این فیلم یکی از فیلم‌های این دوره از جشنواره است که در موضوع دفاع مقدس ساخته شده است و نکته جالب این بود که هیچ یک از عوامل فیلم 23 نفر در زمان اکران آن در سینما حضور نداشتند. به نظر می‌رسد پردیس سینمایی ساحل محل اکران اصلی فیلم‌ها و حضور کارگردان‌ها در این دوره از جشنواره باشد.

در گیشه بلیط فروشی پردیس سیتی سنتر زمان اکران و جزئیات فیلم‌ها در نمایشگرهایی به چشم می‌خورد.

با توجه به این‌که پردیس سینمایی سیتی‌سنتر از 6 سالن سینمایی تشکیل شده است اما در 3 سالن اکران فیلم‌ها صورت می‌گیرد و در سایر سالن‌ها کارگاه‌ها و برنامه‌های جنبی جشنواره برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار