موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203541
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

والیبالیست نوجوان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شد

سرپرست دبیری هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: «علی‌اصغر نبی‌زاده» به عنوان چهارمین بازیکن ارومیه‌ای با صلاحدید سرمربی تیم ملی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان عازم کشور تونس شد.

به گزارش کودک پرس ، افشین خدایاری افزود: پیش از این، امیرحسین توخته، بردیا سعادت و سهیل مسعود، سه ورزشکار و یاشار جوادی مربی ارومیه‌ای طی هفته گذشته برای شرکت در دیدارهای دوستانه پیش از مسابقات جهانی به کشور تونس اعزام شده بودند ولی پس از آنالیز بازیکنان و بنا به تصمیم کادر فنی تیم ملی، نبی‌زاده نیز به جمع ملی‌پوشان حاضر در این رقابت‌ها اضافه شد تا سهم شهر ارومیه در رقابت های نوجوانان جهان به پنج نفر برسد.

وی بیان کرد: به این ترتیب با ایجاد یک تغییر در لیست نهایی، تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران با ترکیب سهیل مسعود و علی‌اصغر نبی‌زاده در پست پاسور،  بردیا سعادت و امیرحسین خانی در پست قطر پاسور،  امیرحسین توخته، عبدالمختار بوش، امین خواجه خلیلی و سهیل کمال‌آبادی در پست قدرتی زن،  مهران فیض امام دوست (کاپیتان)، امیررضا سرلک و مهدی جلوه در پست مدافع وسط و سجاد جلوداریان در پست لیبرو در رقابت‌های جهانی حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: امیرحسین همتی دیگر بازیکن ارومیه‌ای نیز تا  آخرین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان حضور داشت ولی در فهرست نهایی قرار نگرفت.

 

سرپرست دبیری هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته نیز چهار والیبالیست ارومیه‌ای در جریان مسابقات ۲۰۱۸ نوجوانان آسیا حضور داشتند و به همراه تیم ملی ضمن کسب مقام سوم قاره کهن، جام برنزی را بالای سر بردند.

وی گفت: «توخته» و «سعادت» به تازگی از مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بحرین بازگشته‌اند و از آمادگی بسیار خوبی بهره‌مند هستند.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال زیر ۱۷ سال جهان از ۳۰ مرداد تا ۸ شهریور به میزبانی تونس برگزار می‌شود و  ایران در ۱۴ دوره گذشته، ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به دست آورده است و سومین تیم پرافتخار مسابقات محسوب می‌شود.

 

تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ با هدایت محمد وکیلی قهرمان جهان شد.

 

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، محمد منصوری، رضا وکیلی‌فرجاد، رضا مومنی‌مقدم، حمید جعفرزاده و یاشار جوادی به عنوان مربی، محمدامین شاکری به عنوان آنالیزور، مهدی آقاصادق‌خباز به عنوان بدنساز و مهرداد سعادت‌مهر به عنوان تراپیست بازیکنان را در مسابقات جهانی نوجوانان همراهی می‌کنند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار