موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203507
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

دوره مسابقات گریم و چهره‌پردازی کودک و نوجوان استان زنجان

اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان استان زنجان، صبح جمعه بیست و پنجم مرداد ماه سال یکهزار و سیصد و نود و هشت در محل فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان استان زنجان ، صبح جمعه بیست و پنجم مرداد ماه سال یکهزار و سیصد و نود و هشت در محل فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد . این مراسم با حضور تعدادی از هنرمندان حوزه نمایش و با قرائت سوگندنامه توسط هیئت داوران اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی استان زنجان شرکت‌کنندگان شروع به رقابت کردند .

بهرام علی اکبری مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی گریم و چهره پردازی آرسا و دبیر اولین دوره مسابقات گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان استان زنجان اعلام کرد :

این دوره از مسابقات برای نخستین بار در کشور در سطح استانی در شهر زنجان برگزار شد که در آن ۲۰ نفر از برگزیدگان هنر رشته گریم و چهره پردازی کودک و نوجوان به رقابت پرداختند. قضاوت این دوره از مسابقات توسط کارشناسان هنرهای نمایشی و کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای استان متشکل از جواد جریان قلم ، حمیدرضا رستمخانی ، بهنام محمدی ، بیژن عطایی ، سید غزاله رضوی نسب و همچنین اعضای هیئت ژوری محسن آریایی فرد و مرتضی بیات و با حضور هنرمند پیش کسوت تئاتر استان ، مشهود ابراهیم خانی انجام پذیرفت . گفتنی است نتایج آرای هیات داوران این دوره از مسابقات ، بیست و هشتم مرداد ماه سال جاری همزمان با مراسم افتتاحیه رسمی آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ، گریم و چهره پردازی آرسا ، در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره)زنجان اعلام خواهد گردید .

علی اکبری افزود : یکی از اهداف اصلی این مسابقات فرهنگ سازی و آشنایی با فرمولاسیون مواد آرایشی و رنگهای استاندارد مناسب گریم بر روی صورت کودکان بوده خصوصا در مهدهای کودک و مراسمات ویژه کودکان درجهت عدم استفاده از محصولات شیمیایی و غیر استاندارد ، که اثرات مخرب و جبران ناپذیری روی پوست کودک‌ می گذارد.

 

لازم به ذکر این مسابقه از ٢٥ مردادماه آغاز در ٢٨ مردادماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار