موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203497
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

آئین پایان دوره خبرنگاران و داوران جشنواره فیلم کودک

مراسم پایان دوره کلاس‌های آموزشی خبرنگاران نوجوان و داوران کودک سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در عمارت هنرمند اصفهان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، عمارت هنرمند با جلیقه های خبرنگاری پرتقالی رنگ خبرنگاران نوجوان و لباس های زرد وآبی رنگ داوران کودک روح تازه ای گرفته بود.

مدیر مدرسه جشنواره دراین آئین خطاب به داوران و خبرنگاران گفت: لحظات طلایی و پرنشاط جشنواره را قدر بدانید و از اساتیدی که در این بازه زمانی در کنارتان هستند،آموزه های فیلمنامه نویسی، بازیگری و نقد و…را با جان ودل یاد بگیرید.

فرید صلواتی در ادامه افزود:برگزاری این برنامه ها با استفاده از اجرای کودکان نشان دهنده حس اعتماد بزرگتر ها و موجب ایجاد انگیزه در کودکان ونوجوانان می شود.

مدیرمدرسه جشنواره به خانواده کودکان ونوجوانان نیز توصیه هایی کرد و روند برگزاری جشنواره رابرای آنها شرح داد و حضور خانواده ها در کنار فرزندانشان را غنیمت شمرد.

وی خاطرنشان کرد:امسال برای نخستین بار به داوران و خبرنگاران دیپلم و گواهی پایان دوره اعطا می شود.برگزاری این برنامه ها باعث تحکم بنیان خانواده می شود و تاثیرات برگزاری این جشنواره را در تربیت کودکان و فرهنگ آنها موثر دانست.

فضای رونمایی لباس داوران و مراسم پایان دوره کلاس ها با طنین صدای موسیقی نوازی کودکان و نوجوان شور انگیز تر و جذاب تر شده بود.حسن ختام این برنامه عکس یادگاری خبرنگاران نوجوان و داوران کودک در کنار مربیان و خانواه هایشان بود.عکسی که در سالهای آینده خاطرات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان را به آنها یادآوری می کند.

منبع: برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار