موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203404
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

برگزاری نشست آموزشی داوران جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان استان مرکزی

نشست آموزشی داوران سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در ابتدای این نشست حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و رئیس جشنواره در خصوص برگزاری جشنواره و فیلم هایی که اکران خواهند شد مطالبی رو عنوان کرد.

وی با اشاره به داوری فیلم های جشنواره این برنامه رو یک فرصت برای نوجوانان استان خصوصا کسانی که به عنوان داور در این جشنواره نقش ایفا می کنند دانست و گفت: این اتفاق می تواند دریچه ای برای ورود شما به عرصه فیلم و سینما، در سطح  ملی و حتی بین المللی باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده  شاهد نقش آفرینی این نوجوانان در برنامه ها و جشنواره های بزرگ و بین المللی باشیم.
حجت الاسلام دانشی از داوران نوجوان خواست علاوه بر داوری نقد خود را نسبت به فیلم هایی که اکران می شود بنویسند و در رسانه های استان چاپ شود.
در ادامه دکتر شاه حسنی استاد دانشگاه و فعال در حوزه فیلم و سینما در خصوص نحوه داوری مطالبی را عنوان و راهکار های لازم را بر اساس استانداردهای داوری برای شرکت کنندگان بیان کرد.

 

لازم به ذکر است پس از ارسال فراخوان داوری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی  تعداد ۵۳ نفر متقاضی داوری جشنواره بودند که پس از مصاحبه توسط کارشناسان و اساتید دانشگاه مرتبط با حوزه فیلم و سینما ۲۰ نفر (۱۵ نفر اصلی ، ۵ نفر ذخیره ) انتخاب شدند که از ۳۱ مردادماه لغایت چهارم شهریورماه به داوری فیلم های جشنواره مورد نظر خواهند پرداخت.

 

 

 

منبع:

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار