موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203381
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربی نوجوان در استان لرستان

دوره‌های آموزشی تربیت مربی نوجوانان در استان با رویکرد نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مسئول آموزش موسسه فرهنگی آموزشی صراط، در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، گفت: دوره تربیت مربی نوجوان ویژه خانم ها، با حضور مربیان حوزه نوجوان استان لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

اکرم عباسی، اظهار داشت: این دوره آموزشی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان وبا همکاری موسسه فرهنگی آموزشی صراط، قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، در حال برگزاری است.

وی  نهادینه سازی  فرهنگ صحیح نوجوانان و سبک زندگی اسلامی را از اهداف و رویکردهای این طرح خواند و خاطرنشان کرد: ارتقا اثربخشی فعالین حوزه تربیت در استان لرستان از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

عباسی، بیان کرد: برنامه ریزی های این دوره پس از مشورت با اساتید مطرح و فعال در حوزه تربیتی در چهار سطح آموزشی طراحی و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه هر سطح از این دوره در ۳ روز برگزار می شود، افزود: سطح اول دوره در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار شده است.

عباسی، ادامه داد: در این سطح عناوین« مبانی و ضرورت تربیت، محیط های تربیتی، ویژگی های مربی، حلقه داری، زیست جمعی، بازی و بیان تجربیات فعالین حوزه تربیت» همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و فوق برنامه ارائه شد.

 مسئول آموزش موسسه فرهنگی آموزشی صراط ، خاطرنشان کرد: در مرحله اول برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی نوجوان،  ۴۵ نفر از بانوان فعال و علاقمند در حوزه تربیت پس از مصاحبه پذیرش شدند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار