موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203373
۲۸ مرداد ۱۳۹۸

اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در سینما کانون ساری+ عکس

همزمان با سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های منتخب جشنواره در سینما کانون ساری اکران می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اعلام کرد: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریورماه ۱۳۹۸ (همزمان با عید سعید غدیرخم) در دو بخش ملی و بین المللی در اصفهان برگزار می‌شود.

منتخب فیلم‌های این جشنواره از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور به مدت ۵ روز و در ۲ سانس در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در سینما کانون ساری اکران خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و انجمن سینمای جوان ساری برگزار می‌شود.

معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی، زمینه سازی برای توسعۀ پایدار و متوازن سینمای کودک و نوجوان، زمینه‌سازی برای تبادل اندیشه و تعامل دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب‌نظران و همۀ ارکان زنجیرۀ تولید، عرضه و ترویج صنایع فرهنگی و تلاش برای ارتقاء کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودک و نوجوان از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و بازیابی سرمایه‌های انسانی و فرهنگی از جمله اهداف این جشنواره هستند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیط به نشانی سینما کانون ساری واقع در خیابان رودکی (شهبند) بوستان سنگ مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۳۳۶۰۸۸۶۵ تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار